zondag 8 november 2009

Ding 16 You tube

Leuk om naar zomaar wat filmpjes te kijken. Het lukte mij niet om er eentje bij te zetten. Probeerde minifilmpje van opname gemaakt met digitale camera op te halen van mijn pc, maar gaf steeds 'invalid ....'. Niet gelukt dus. Zal proberen of ik het filmpje om mijn blog krijg. Voor de bibliotheek natuurlijk hartstikke mooie kans om bijvoorbeeld leuk ingerichte bibliotheken, exposities, workshops etc. met elkaar te delen. Ik zie hier wel mogelijkheden. Maar dan moet het mij wel eerst lukken een filmpje erop te krijgen. Wie weet kunnen jullie mij helpen?

3 opmerkingen:

  1. Tja, filmpje hier ook niet gelukt. Dan binnenkort nog maar een fotootje. Het oog wil ook wat.
    Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wanda,

    Is het nog gelukt met het plaatsen van je filmpje?

    Groetjes Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, het is niet gelukt. Heb je nog tips?

    BeantwoordenVerwijderen