maandag 30 november 2009

Ding 19 Sociale netwerken

Ben aan het experimenteren geweest met Dingen Ning en ook 'lid'geworden.
Dit maakte mij erg nieuwsgierig naar hyves. Ik heb een aantal familieleden die op hyves zijn en regelmatig gezegd hebben dat ik dat ook maar eens moest doen. En laat ik nu zondag een aantal uren bezig zijn hiermee en inmiddels al een aantal vrienden heb uitgenodigd. Alles is mij nog niet helemaal duidelijk, maar het begin is gemaakt.
En voor mijn werk .... daar moet ik dus ook nog achter zien te komen. Wel een ding waar ik iets mee zal blijven doen.

1 opmerking:

  1. He Leuk Wanda dat je nu ook hyves hebt...zal je even gaan zoeken bij Henk hahaha....kan je ook lid worden van de Skoolzonehyves en de hyves van Kunst van Lezen!!

    Gr Saskia

    BeantwoordenVerwijderen