woensdag 21 oktober 2009

Ding 11 Wiki 's

Wiki's. Het kent ongetwijfeld veel mogelijkheden en het is erg interactief.
In de Zeeuwse Favorieten bij bibliotheken heb ik Biblioosterschelde toegevoegd.
Maar hoe ik deze link naar mijn blog krijg weet ik niet.
Ben lang bezig geweest met experimenteren, maar desondanks heb ik niet het idee dat ik er al veel van weet. Ga nu toch naar ding 12, maar zal ongetwijfeld in de komende maanden nog wat verder oefenen.
Na de wijze raad van Henk probeer ik nu hier de link handmatig te leggen. Mijn explorerversie accepteert de linkknop niet (?)
Ga eens naar Lees alle leuke activiteiten die georganiseerd worden

1 opmerking:

  1. In je bericht bij blogger zit er inderdaad een knop voor, met een plaatje van en kettinkje. Als je er niet uitkomt kun je altijd even mailen.

    BeantwoordenVerwijderen