zaterdag 10 oktober 2009

Ding 7 Flickr

Dat viel mij niet mee. Komt ook omdat ik er nog niet zoveel mee heb. Met foto's bedoel ik.
Maar wie weet komt dat wel. Het programma is een heel klein beetje vergelijkbaar met picasa waar ik enigzins bekend mee ben. Het lukt mij echter niet om vandaaruit te exporteren naar flickr. Dus maar de camera aangesloten op de pc en dat ging wel goed. Althans ik denk via een omweg door de nummers van de foto's te noteren en ze te kopiƫren in flickr. Zal wel niet de bedoeling zijn. Maar wie weet zal ik dit weekend iets verder komen met ding 8. Voor het eerste experiment het ik Djoek op mijn blog gezet als link naar foto. Ga maar eens kijken.

1 opmerking:

  1. Hoi Wanda,
    Logisch dat Djoek hijgt, als je vier ballen moet apporteren...

    Je gaat als een speer ( zoals gewoonlijk ;-) ), maar waar zijn ding 4 en 5? Harstikke handig die RSS feeds hoor!

    BeantwoordenVerwijderen