zondag 11 oktober 2009

Ding 4 en 5 RSS

Terecht merkte Joke waar mijn ding 4 en 5 blijven. Die had ik al wel gedaan, maar net als ding 1 en 2 onder de reacties geplaatst en niet bij Nieuw bericht. Met kopiƫren en plakken hier dan alsnog deze dingen. Inmiddels heb ik ook Saskia als blogger bij mijn rss gezet.

"Vandaag heb ik mij beziggehouden met een interessante mogelijkheid om actueel nieuws snel te kunnen lezen op een en dezelfde site. Erg handig, maar ik moet ook bekennen dat je snel geneigd bent om het maar als gelezen aan te klikken. Daarom heb ik er maar voor gekozen om het aantal links naar deze site te beperken tot welke ik echt geinteressserd ben. Van de overige cursisten zie ik nog geen blogs staan op de 23-dingen startpagina. Zodra deze er zijn zal ik er een paar toevoegen aan mijn netvibes-site.

6 oktober 2009 15:58"

1 opmerking:

  1. Hoi Jampie,

    Er staan al verschillende collega-bloggers van jullie groep onder blogs op www.23dingen.nl/zebi
    Lukt het om een oud bericht te bewerken als je er bijvoorbeeld nog iets bij wilt typen?

    Groetjes Julia

    BeantwoordenVerwijderen