zondag 4 oktober 2009

Jampie
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. Ding 4 en 5 RSS

    Vandaag heb ik mij beziggehouden met een interessante mogelijkheid om actueel nieuws snel te kunnen lezen op een en dezelfde site. Erg handig, maar ik moet ook bekennen dat je snel geneigd bent om het maar als gelezen aan te klikken. Daarom heb ik er maar voor gekozen om het aantal links naar deze site te beperken tot welke ik echt geinteressserd ben. Van de overige cursisten zie ik nog geen blogs staan op de 23-dingen startpagina. Zodra deze er zijn zal ik er een paar toevoegen aan mijn netvibes-site.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jampie zei
    Ding 1 en 2
    Ondanks het feit dat ik zojuist een berichtje schreef en naar het voorbeeld wilde kijken en het bericht meteen kwijt was???, moet ik zeggen dat er toch wel veel mogelijkheden zijn om een weblog in te richten. Was wel even puzzelen, maar met een beetje geduld en proberen kom je al een heel eind. Vermoedelijk zal ik in de loop van de cursus nog wel wat aanpassingen maken. Vraag mij ook af hoe ik dit bericht een titel kan geven? Zal het nu maar plaatsen voor ik het weer kwijt ben en ga starten met ding 3.

    6 oktober 2009 10:15

    BeantwoordenVerwijderen