zondag 25 oktober 2009

Ding 13 dogs.google

Geweldig dat dit mogelijk is. Ik zie hier wel kansen voor de bibliotheek.
Samen werken aan een notitie. Wel handig dan om er een rss-feed van te maken, zodat je meteen weet wanneer iemand er aan gewerkt heeft. Of is daar wellicht een snellere manier voor? Daar ben ik nog niet achter. Ga er nog wel even mee stoeien. Ik heb Julia een mailtje gestuurd met een 'documentje'. Ben benieuwd of dat ook is aangekomen, maar dat lees ik volgende keer wel weer.
Nu is het tijd om te gaan genieten van een mooie zondagmiddag.

2 opmerkingen:

  1. Nog een mooie dag gehad? Prachtig weer was het!
    Je mailtje heb ik niet ontvangen, misschien kun je het delen van het document nog een keer proberen, mijn emailadres is jjmbru@gmail.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, het was een gezellige middag.
    Heb nu mail gestuurd naar aangegeven adres en naar mij zelf. Hij kwam bij mij wel binnen, maar wel in de spam-map. Dus wellicht zit daar de clou dat het bij Julia niet aangekomen is.

    BeantwoordenVerwijderen